Recepciós munkalehetőség Budapesten 13. kerületben! Nem is akárhol, ugyanis Európa piacvezető magánegészségügyi szolgáltatója várja új kollégáit! Érdemes jelentkezned erre az állásra, mert: - A bérezés kiemelkedő - Széleskörű juttatási csomag jár Nek...
Ingatlanokkal foglalkozó cég keresi új munkatársát belvárosi irodájába. Klasszikus recepciós feladatokat, az ügyfelek fogadásától, a telefonok felvételén át a kapcsolódó adminisztratív munkáig. Ezen felül az irodavezető felelőssége az iroda operatív ...
Ingatlanokkal foglalkozó cég keresi új munkatársát dinamikusan fejlődő csapatába. A bérlői ügyfélszolgálati munkatárs felelős azért, hogy a bérlőktől bejövő telefonos és e-mail-es, valamint személyes megkereséseket fogadja, illetve ügyeikben eljárjon...
Ingatlanok kezelésével foglalkozó cég keresi új, megbízható munkatársát. A Property Management Assistant munkája elsősorban a kiadásra szánt lakások látogatásából, magyar és külföldi bérlőkkel való találkozásból, illetve ingatlanok adatainak belső re...
Feladatok Segélyhívó vonal kezelése ukrán nyelven Információ átadás Feltételek Folyékony ukrán nyelvtudás Türelmes, segítőkész személyiség Amit kínálunk Betanulás után rövid időn belül (kb. 1 hét) a munkavégzés otthonról is teljesíthető Kezdés Interj...
Ügyfélszolgálat - Budapest XIII. kerület
2 éve
Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-3976457
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Ügyfélszolgálat
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Account Manager A Nuntius Brokerage & Investment S.A. a MIFID és az MNB felügyelete alatt, több mint 25 éve sikeresen működő pénzügyi és befektetési szolgáltatásokat nyújtò cég keres csapatába kollegákat budapesti XIII. kerületi irodájàba. Főbb feladatok: -befektetési, pénzügyi termékeink, szolgáltatásaink bemutatása ügyfeleinknek (magyar nyelven) -kereskedési platformunk megismertetése ügyfeleinkkel -telefonon történő ügyfélemenedzsment, időpontegyeztetés -személyes találkozòk lebonyolítása -ügyfelek tájékoztatása, informálása egyéni ügyféligények alapján -napi adminisztrációs munka elvégzése Amit kínálunk: -alkalmazotti jogviszony napi 8 òrás munkavégzéssel -fix alapbéren és bònusz -szakmai training biztosítása -modern irodakörnyezet jò megközelíthetőséggel Előny: -ügyfélszolgálati tapasztalat -kivàlò kommunikáciòs készség -pü-i jártassàg -középfokú angol nyelvtudás -eredményorientált, kitartò személyiség Önéletrajzokat a megadott emailre lehet küldeni.